Informacje dla autorów
Językiem przewodnim konferencji jest język polski natomiast dopuszczalny jest również język angielski.
Komunikat naukowy - Przewidywany czas komunikatu ustnego 15 minut wraz z dyskusją (prosimy pilnować wyznaczonego czasu).
Prosimy, aby prezentacje przygotować na nośniku USB w formacie ppt., pptx. lub pdf. Prezentacja powinna być dostarczona do osoby obsługującej multimedia, w odpowiedniej sali, najpóźniej 15 minut przed planową sesją. Z uwagi na napięty program obrad, nie ma możliwości korzystania z prywatnego komputera. W każdej sali dostępny jest sprzęt komputerowy pracujący w środowisku MS Windows (PowerPoint, Adobe Acrobat) z projektorem i wskaźnikiem laserowym.
Plakat – preferowany format B1 w orientacji pionowej.
Prosimy o umieszczenie plakatów w dniu prezentacji najpóźniej 1 godzinę przed sesją plakatową, zgodnie z harmonogramem i numeracją na tablicach. Prezentacje powinny być zdjęte po zakończeniu sesji. Pinezki do mocowania plakatów będą Autorom udostępnione. Prosimy Autorów o obecność przy plakatach w trakcie trwania sesji.
UWAGA!
- Każdy z uczestników może zgłosić tylko jedną formę wystąpienia – komunikat LUB plakat.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia ze względu na niezgodność tematyki prezentowanych badań z tematyką konferencji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany formy uczestnictwa z komunikatu na plakat naukowy w zależności od liczby i rodzaju nadesłanych zgłoszeń.